Thursday, May 12, 2011

separoh jiwaku pergi~~

mungkinkah ini yg tertulis di tgn takdir
ku terima perpisahan ini
perpisahan yang x ku duga telah terjadi
dirimu pergi biar ku sendiri................. :'(


dis is my bff..best fren 4 eva n eva n eva..die laa yg slalu wat aku gelak,,slalu wat aku ketawe n always beside me when i'm in trouble..sumpah!!..aku x penah jumoe membe yg baek cam die..sangat baek..tp..............................................

2 dulu..skunk,,die da pegi,,pegi tinggalkan aku foreva...n no more him after dis..sebab saket..kanser tulang..how come aku ley x tw??pandai die sorokkan dari aku n pandai die simpan rahsie 2 sampai akhir hayat die...

2 my fren,,mohamad izam akmal bin ismail...ko kawan terbaek aku..aku x penah says thnx kat ko kan??..tp ko laa membe terbaek aku..n aku nak ko tw,,,aku sssyyyggg ko sgt2...moge ko tenang di sane,,,....
:) :(


pssttt//..same2 laa kite sedekahkan alfatihah pade allahyarham izam akmal..moge2 roh nye di cucuri rahmat..amin~~


No comments:

Post a Comment