Wednesday, May 11, 2011

adess,,salah masok

salah masok??..adess,,ape yg salah masok nie??..salah masok ok,,bukan di larang masok cam cite antu 2..jap2??..ape yg tetibe salah masok nie??..haa..nie laa yg i nak stori mori nie..

ok..td aku gi laa jalan2 kat jusco bukit tinggi..yela,,da dekat 2 minggu terperap jep kat umah akak aku nie kan?..aku pon jalan2 laa..cuci2 mate,,tgk mane tw ade ke yg nsem2..(dusshh!! gatal plak)..hahah

ok2,,i proceed..da tgh hari kan??..wajib laa lapo n pi laa lunch kat mc''d (save cket bajet) n pas makan wajib laa nak buang air kan??..so aku pon ngan konfiden nye gi laa toilet..n aku pasan b4 aku masok toilet 2,ade laa aci cleaner 2 panggil2 aku,,aku wat bodo jep laa kan..(coz mak kate jgn cakap ngan orang yg kite x kenal)..hahah..n guess wat ble aku masok....................................................................................


arghhh!!!!!!!!!!!!..toilet laki!!!!!!!!!!!!!..da la ramai kot orang dalam 2,,ade yg nga sikat2 rambot,,ade yg membuang..yeww~~..smeorang staring at me ngan muke yg sgt..sgt..sgt..pelik.....n aku ngan muke yg da tebal nie kuar........selang beberape langkah aku dgr..............................satu toilet gelakkan aku.
.malunye!!!!!~~ :(


psstt//..aku sumpah 2 last aku masok toilet jusco tngkat 2..hee..tngkat 2 jep laa..n peringatan,,jangan nak konfiden sgt..tgk dulu tol2,,baru masok....pesanan penaja~~

No comments:

Post a Comment