Tuesday, May 10, 2011

kringgg!!!!! kriinnggggg!!!!!!!!!!!

uish..pehal gempak sgt bnyi tepon ne???..ok fine..actually aku nga bengang tahap gaban nie,,tahap nak mencarot laa senang cite..tp..ello2..x baek ok mencarot..belose maa..ok..i proceed 2 da crite sbnr..mase 2 kol 10 malam..aku nha on da way nak tdo..tdo awal laa kan coz badan nie penat yg amat..then mase nga syo2 kire kambeng 2,,aku dgr lagu its all about him..ok fine..phone aku bnyi n erk.......no sape nie..??..aku pon angkat laa..nak terjadi laa satu perbualan..............................................................................

die :   hello..nie jue ke???

aku :   yup,,sape nie??

die :   ko x yah tw laa aku sape juz aku nak igtkan ko jgn kcu aku ngan teetttt ag..ko tw x sebab ko laa   aku ngan die da jaoh n sebab ko laa die da jarang cntct aku..so plzz..lau x nak pape berlaku kat ko,,leave  him..aku bg peringatan nie..jaohi die...


aku ke yg salah??..hello2..aku x de kaitan pon ngan hal korang ok..so,,jangan nak salahkan orang..cermin dulu diri 2..btw,,aku masih tertnye2 sapakah gerangan pmpuan itu...??..adess


psstt//..nape laa suke2 ati nak sound2 orang eak??..x matured laa cm2..kemon laa..da besakan??..2 all my fren..don't do dis at home ok..sentap mak~~

No comments:

Post a Comment