Tuesday, May 10, 2011

inchi buncet~

inchi buncet saye..

ok fine..nape aku tetibe cite sal inchi buncet nie eak???..actually aku memang nak lupekan si comel bear nie coz dis is one way to forget encik inchi..heheh..adiah 1t dari encik inchi..so when we officially PUTOS..aku pon campak laa inchi buncet nie dalam almari baju..(ceyh..padahal even da campak pon still igt gak kat die)..wateva laa,,at least aku try tw..heheh..tp,,one day ble aku kemas2 almari (coz almari baju aku 2 da x serupe almari)..aku ternampak si buncet nie..sayu ati~~..muke die cam mintak simpati jep,,mintak penampo pon ade..hahaahha..n sudden kenangan ngan die muncul..adess..payah laa lau da strt nak touching2 nie..huhuhuh..n scare x sngaje (bace tol2,,x sngaje ok) aku pon amek laa inchi buncet nie n bawak die ke katel..nak scare x sngaje gak,,aku da termenjadikan die bantal plok ke 2 aku..as always..hehehe..kompem2 laa makin igt kn???..adess...

pssstt//.. memang susa nak lupekan orang tersayang..tp,,kne lupe gak..barang yg lepas jgn di kenang..:)

No comments:

Post a Comment