Tuesday, March 15, 2011

cerite conteng2...

hati kosong???..jiwa kacau???..hati rawan???..hahaha..macam2 benda yg berlaki lately nie..Tuhan jep yg tw betape tensyen nye aku..huhuhu..tp laa kan???..wat pe nak pening2 kpale...hmm..sebenarnye juz nak cite..my lovely brother di timpa kecelakaan...huhuh..igt x tsunami kat jepon baru2 nie??abang aku 2 keje kat sne n die pon merasai laa gempa bumi+tsunami kat sane..cian tw die,,kene 15 jahitan without bius..huhuh...x pela..skunk pon x cntct,,hope nye die ok..

cite kedue..masok skunk nie jep da berpuloh2 orang swoh aku tgk2 kan sorang kawan aku ni..memang laa cam x de keje,,tp membe kan??..kena laa pantau gak..kang x pasal2 sebab die sume kne..tp sumpah,,aku memang x brape nak berkenan sangat laa ngan die..tp ayat biase laa,,da membe aku kan??..kena laa jage ati membe..

cite ketige..sorang da jaoh,,semakin jaoh..sorang ag dekat,,tp cam dalam proses nak jaoh gak jep..aku rase aku nie memang x bernaseb baek laa dalam bab2 nie..hahahaha..aku rase aku kena dudok sorang2 dalam gue n x kenal ngan orang len..lau aku wat cm2,,kompem x kan rase kecik2 or terase ati..x pon,,wat2 cam x dak perasaan..hahha,,kpale laa lau nak wat2 x dak prasaan..aku pon manusie ok...wateva....


psstt~~ jangan kusotkan kpale anda dengan benda2 bodo k....peace..:)

No comments:

Post a Comment