Monday, March 7, 2011

arghh!!!!!!!!!!! srabot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 hmmm...nape ley tetbe jadi kusot cmnie r???????????..da lame x rase situation cmnie..rase kusot,,srabot,,dalam dilema..oh no!!!!!!!!!!!!!!!...nape eak ngan aku nie???...aku jadi serba salah skunk nie..membe,,hati aku sndiri,,prasaan orang laen..mane aku nak dulukan????..dari dulu ag,,aku slalu menidakkan ptasaan aku tok orang laen n aku x penah dapat ape yg aku nak..n skunk??????..skunk pon aku kne menidakkan ag prasaan aku kan..hmmmm..............

kalau laa one day tetbe aku jadi someone yg x dak prasaan lansong???..agak2 bes x r???..at least aku x payah pk pape n aku x payah nak srabot cmnie....ya Allah..tolong laa...hmm...dilema mood~~.. bile laa otak aku nak kembali tenang tampa memikirkan benda2 bodo cm2????huhuhuhuhu..gile da!!!!!

solution aku now is..cube tok x layan sgt prasaan aku 2...aku kena mengalah.cm dulu2 jugak..mengalah tok kebahagiaan orang laen..x pela..at least aku da de pengalaman kan????..ag pon,,die membe aku..aku x ley nak pentingkan diri..jue....jangan selfish!!!!!...aku sayang membe aku even aku tw die x laa syg aku sgt..hahahah

aku doakan moge die epi...epi ngan ape yg die ade skunk..kaw beruntong kawan coz ko compete ngan aku,,bukan ngan orang laen..n ko sure akan menang coz aku x suke tgk membe aku kalah...congrates...aku syang ko n smoge ko bahgie...sincerely from ur fren~~~~

pssttt : sayang kawan korunk..slagi ley berkoraban,,berkorban laa..jangan lepaskan die sebab benda yg sgt bodoh...huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment