Wednesday, February 23, 2011

my great famili!!!!!!!!!!!

haa...ade ag benda yang aku nak cite..sal famili plak..i have a great famili!!!!!..haa..kaw ade????..hahah..nak cite  nie,,aku ade sorang akak,2 abang n sorang adek..ngan mak sorang..ayah???..da x de da..meninggal,,tp skunk famili da besar..ade sorang abng ipar,sorang kakak ipar n 3 orang anak sdare..hee...besar kan??..umah aku memang sentiase meriah ngan jerit pekik anak2 sdare aku..hee...sal famili aku???..famili aku biase2 jek..idok laa kaye sampai nak kete sebiji tros dapat..tp x laa susa sgt sampai makan pon x ckop..kiteorang biase2 jek..awal bulan enjoy,,tgh bulan sesak,,ujong bulan ag sesak,,dapat bonus enjoy ag!!!..hahaha..famili korang pon cm2 gak kan??..bahagie kan??..hahah..so..pesanan dari penaja..sayangilah keluarga  anda..hahaha...tok my famili..saye sssssyyyyynnngggggg korang!!!!!!! :)

No comments:

Post a Comment