Saturday, February 26, 2011

it's over now.........:(

cdey x bile orang yg kite sayang tetbe dingin ngan kite???..opss..nie kes cintan cintun ke???..hahah..lbey kurang laa..da besar kan..mesti laa ade feeling cm2..huhuhu..aku nga cdey gile..yelaa..orang x appreciate ape yang kite wat..hurmm....aku kenal die da lame..lame gak laa..lbey kurang 3 taon..psst..die cari aku dulu k..tempoh 2,,fuh..die wat aku terbang der,,melayang-layang..tp 2 laa,,bahagie hanye sekejap..n die dingin ngan aku skunk nie..kengkadang aku pk,,cm kne mandrem pon ade,,yelaa..susa sgt nak lupe die..hahah..tp x laa..aku jep yg sebenarnye terhegeh2..maklom laa x pernah bercinta..asyk aku jep ngalah..sampai laa once...........aku da penat nak ngalah..cukop laa..biarlah sume nye berakhir..memang cdey..kenal da lame..tp,,sampai bile aku nak jadi hambe cinte yg x pasti kan??????????...malas da nak tnggu ag..mak aku penah cakap..lau ade jodoh,,x kan kemane pnye,,,huhuhuhu,,pegang jep laa prinsip 2...n now..aku ade azam baru...fokus!!!!!!!..ag setaon setengah jep nak abes..2 ag penting kan daripada dis stupid lovey dovey brohahaz..,,,,,hahahahah......da laa..mase 2 bla...

psst,,,,doakn aku supaye x hangat2 taik ayam k...slalu cmnie..hahah,,,daaaa

No comments:

Post a Comment